Yes man!!


En dag med Marry och Emma (GZ) :D

Först åkte jag inte och kollade på Marrys innebandy match och dem vann med 3-6:P heheh
Efter matchen fick vi skjuts ner till stan av hennes kära pappa:P haha. Och där  möte vi GZ och då gick vi ner till SF och beställde tre biobiljeter till Yes Man! Efter det gick vi och åt på Dragon Palas och vem fick bjuda på det...?:P hehe. Man kan nog säga så här ¨DET VAR INTE BILLIGASTE JAG HAR VARIT MED OM¨ hahahaha. Alla åt buffe. När jag hade betalat och innan vi kom in råkade jag typ skricka ¨Oj jag glömde betala för en läsk, Skit sa jag det högt spring!!¨ hihi Sen stack vi ner till bion och väntade där, så medans vi väntade tog GX och Marry skit konstiga kort hahaha på mig och de själva:P
Bion började kl
1800 eller reklamen: Filmen var faktist väldigt rolig oh bra:D mycket roliga scener och det hände allti något under filmen som tur var, man blev ju inte uttråkad i alla fall:D och GZ tappade snacks hela tiden hehe. Bion slutade vid 1950, men vi skulle åka med 2030 bussen, men den gick FAN kl 2110 så Marry ringde sin pappa och han hämtade oss och körde hem mig:D:D (Tack Marrys pappa)

P.S bilder kommer lite senare på ett annat inlägg har inte alla bilder än:(, men dem kommer hehe

Kommentarer
Postat av: emma

Haha. du har skrivt GX :P.. Och måste säga att du bor väldigt långt in!!

2009-01-25 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0