Veckan...

Denna vecka känns det inte som att det har hänt så mycket alls...



Måndags: Började kl 1215, men stack in med 0730 bussen. Hade min andra körlektion kl 1010-1135 gick ganska bra^^ 
Senare på dagen hade jag bygg lektion i 3 h, men det är alltid kul.
På kvällen hade jag handbolls träning. Dan sög typ... eller vänta det gjorde den inte var med ¨tjejgänget¨ också och dem är alltid roliga att vara med.
Tisdags: (Tog 0730 bussen igen). Träffade Martina vid bussen och vi två väntade på Sara och Tove jäklar vad det tog tid för dem att komma till skolan haha. Började dan med att ha fotolektin, döds tråkigt när han bara snackar: roligare när man får ta kort. Sen hade vi mattelektion, var väl ok. Efter det hade vi data-prov gick väldigt bra faktist.
Det vara hem och sova i en timme och sen började jag läsa på min bok ( Röd Drake). Kl 2100 kollade jag och mamma på Dr House. Sen var det Scrubs och sova.
Onsdag: Började igen kl 1215, men jag hade elevråds möte kl 0845 var ganska jobbig hehe. Men det brukar alltid vara roligt på möterna så det var ju lugnt, hehe. På lunchen stack jag och Martina ner på Subway och åt eller jag åt hon kollade. Tillbaka till skolan och hade bygg igen... Slutade kl 1500 och skulle ha åkt med 1530 bussen med Marry, men hon han med en tidigare buss, så jag fick vänta med Martina, Emil och Sara på deras bussar sen kom min 1530 eller så var det senare kommer inte ihåg så här värsta. Sov igen som vanligt, det gör jag alltid när jag kommer hem, för att det har blivit en vanne sak. Handbolls träning, men denna gång sög den verkligen... Hem till sängen och kolla på Scrubs.
Torsdag: In med den vanliga bussen fast jag börjar kl 1215 och träffade Martina vi bussen. Hon skulle göra en grej och jag hängde med henne dit, medans hon gjorde sin grej dom tog ungefär en timme. Så under tiden jag väntade gick jag och hälsade på tre barndoms kompisar och deras familj, för att det var ett tag sen jag träffade dem. Jag hängde med den ena tjejen till hennes skola för att kolla läget hur det var på hennes skola. Alla kollade på mig nog för att jag var ¨snygg¨, haha nä jag hade min arbets kläder på mig det var nog därför hehe. Sen gick jag tillbaka och hämtade upp Martina och sen stack vi till skolan och åt lunch. Bygg igen kl 1215 ( Ja jag ska förklara varför jag börjar 1215 tre gånger i veckan. Det är därför att jag har inge Sv eller En för än vecka 10, det är just därför jag börjar sent). Slutade 1400 och då tyckte Tove, Sara och Martina att jag skulle hänga med och sola så jag gjorde det. Hem skulle pluga, men det blev aldrig av. Sen vet jag inte vad som hände av resten av natten, jo jag pratade med Marry.
Fredag: Vid detta lag vet ni ju redan vilken buss jag tog in till stan hehe. Träffade samma personer som vanligt vid bussen. Började matten kl 0905, fast idag blev det inte för att vi skulle få några pappren av någon tant som man inte förstod ett skit vad hon snackade om, haha. Idrott efter hade bip-test jag låg två för alla men jag gjorde ju fel, men jag fick ju ändå Mvg, så Big Deal. Bygg igen, gud vad ovanligt. Sen var det bråttom till 1500 bussen.  Hem sova och sen laga mat och sen körde jag bil till Årsta där jag skulle ha fotbolls träning. Efter träning nämnde Lill Grape om att min blogg sög, men orka bry sig om vad en som inte själv skriver blogg vad de tycker (antingen är han avis för att jag skriver, fast det kanske mera än tjej grej, men Big Deal. Han säger vad han tycker och jag bryr mig inte för jag är jag och han är han. Ta det lugnt Alex vill inte mena något ont).
Körde hem sen, hade Stiven och John i bilen på väg hem som tur så blev dem inte rädda hoppas jag.
Nu sitter jag med min mamma och pappa och kollar på Boston legal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg är bra :)bry dig inte om lill-grape :D

2009-02-14 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0