Helgen

Helgen


Lördag: Upp på morgonen och tränade gubb-basket med pappa, Fick jag köra bilen lite i stan och körde till Upplands Motor. Där vi t ex. kollade på bil, men vet inte om det blev nåt bestämd... 1400 Fotbolls möte tog två timmar.
Kvällen stack vi till några grannar och åt skit bra mat:D haha.

Söndag: Skulle och kolla på Marrys innebandy match, men bussarna gick Fuckt Up:@ Så jag missade Marry göra mål:'(
Jag hade själv handbolls match och där har jag inga kommentarer för denna gång.
På kvällen tränade jag först P-97, sen F-00 tror jag och sen mina egna flicka F-95-97, så det var en full kväll.


Dagens dikt... eller ett försök till dikt.
(Kommentera om den är bra)

Högt uppe på berget,

Jag har till en vän,

Förlorat mitt hjärta.

Får det aldrig igen.

En tjuv som stjäl pengar,

Blir haffad en dag.

Men mot kärlekens tjuvar,

Finns ingen lag.


Kommentarer
Postat av: Carlsson

handbollsmatchen mot Utik har jag hört om! :P

Och du som säger att jag ska hålla humöret uppe ;) xp aja, jag blir inte så uttråkad jag börjar bara att garva när det går dåligt för mej på träningen, eller i alla fall i söndags :P Men aja hare bra!

Ses

/carlsson

2009-02-04 @ 15:58:33
Postat av: Sara

Hur bra som helst =)

2009-02-08 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0